در راستای افزایش رؤیت پذیری فعالیت های پژوهشی در حوزه نشر کتاب صورت پذیرفت

انعقاد قرارداد همکاری مشترک میان انتشارات دانشگاه سمنان با شرکت آفرینش کتاب الکترونیک فیروزان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از فروش کتاب های الکترونیکی انتشار یافته توسط انتشارات دانشگاه سمنان در درگاه فروش فیدیبو خبر داد.

به گزارش رابط خبری حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان ؛ انتشارات دانشگاه سمنان با شرکت فیدیبو  قرار داد همکاری مبادله داشت.

دکتر احسانی با اعلام این خبر تصریح کرد: این قرارداد با هدف دسترسی بهتر و سریعتر دانشجویان و اعضای هیأت علمی به کتاب‌های انتشارات دانشگاه با یکی از معتبرترین شرکت هایی که در زمینۀ نشر دیجیتال کتاب فعالیت دارد با عنوان شرکت آفرینش کتاب الکترونیک فیروزان (فیدیبو) منعقد شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با بیان اینکه فعالیت فیدیبو برای مطالعه‌ی قانونی کتاب الکترونیک و صوتی بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه شخصی طراحی شده‌ است، افزود : علاقه مندان می‌توانند با ثبت نام در سایت و اپلیکیشن فیدیبو نسبت به خرید کتاب‌های مورد نظر خود اقدام نمایند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه سمنان اظهار داشت: کاربران می‌توانند بدون ثبت‌نام و پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای از سایت و اپلیکیشن‌ ، کتاب‌های رایگان و نسخه‌های نمونۀ کتاب‌های مورد نظر خود را دریافت و مطالعه نمایند و پس از مطمئن شدن انتخاب کتاب بر اساس نمونه کتاب ها اقدام  به خریداری فایل کامل کتاب ها داشته باشند.

وی افزود: در این پلتفرم‌ به دلیل رعایت قوانین نشر و حق کپی رایت و نیز حفظ حقوق ناشران و مؤلفان و امانتداری امکان دریافت فایل کتاب، پرینت گرفتن، کپی کردن، ذخیره تصاویر، به‌اشتراک‌گذاری و استفاده از کتاب در دستگاه‌هایی دیگر وجود ندارد و تنها کتاب‌ها در سایت و اپلیکیشن‌‌ مذکور قابل مشاهده هستند.

رئیس شورای نشر کتاب دانشگاه عنوان کرد: از مهم‌ترین ویژگی پلتفرم‌ یادشده این است که وقتی کاربری کتابی را خریداری می‌کند، آن عنوان برای همیشه در کتابخانه شخصی او باقی می‌ماند و به هیچ وجه از آرشیو شخصی پاک نمی‌شود، مگر اینکه کاربر آن را به‌طور کامل پاک نماید.

پژوهشگران، علاقه مندان و دانشجویان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های مورد نظر خود از طریق اپلیکیشن و همچنین سایت فیدیبو ​​​​​​​اقدام نمایند.

گفتنی است پیش از این، انتشارات دانشگاه سمنان با شرکت خدمات هوشمند ایدۀ طلایی هاتف معاصر (طاقچه) نیز قرار داد همکاری مشترک تنظیم و نسبت به فروش الکترونیکی کتاب اقدام داشته است.

 

 
کلمات کلیدی
مصطفی رئوفی
تهیه کننده:

مصطفی رئوفی

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *