در راستای قدردانی از یاوران علمی مدیریت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه سمنان انجام شد

آیین تجلیل از همکاران حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان

از همکاران حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان به واسطه همکاری این دانشگاه برای درخشش وزارت علوم در حوزه فناوری اطلاعات و تحقق دولت الکترونیک قدر دانی شد .

به گزارش رابط خبری حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان ؛ مدیر مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه سمنان در این نشست گفت : بر اساس ارزیابی صورت گرفته وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با همکاری چند دانشگاه کشور از جمله دانشگاه سمنان موفق شد در دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان دستگاه برگزیده اجرایی در حوزه فناوری اطلاعات و تحقق دولت الکترونیک انتخاب شود.

دکتر علیرضا نعیمی صدیق افزود : همچنین دانشگاه سمنان توانست در برگزیده شدن پروژه ملی پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به عنوان یکی از پنج پروژه منتخب اجلاس جهانی انجمن جامعه اطلاعاتی WSIS در سال 2024 مشارکت نماید .

دکتر سیف الله سعدالدین در این آئین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت : وزیر علوم سه موضوع دانشگاه اسلامی با توجه به کرامت انسانی ، اثر گذاری و اثر بخشی دانشگاه در جامعه و صنعت و تحقق دانشگاه بانشاط را همواره مورد تاکید قرار می دهند که برای تحقق این اولویتها در دانشگاه سمنان تلاش می شود .

رئیس دانشگاه با اشاره به توسعه جامع دانش بنیان دانشگاه سمنان به عنوان شعار محوری این دانشگاه افزود : همه بخش های دانشگاه از جمله حوزه فناوری اطلاعات نیز در این راستا به ایفای نقش می پردازند .

ایشان ضمن قدر دانی از خدمات حوزه فناوری اطلاعات خواستار توسعه نرم افزارها به منظور افزایش بهره وری در دانشگاه شد و افزود : حل مسائل دانشگاه با توسعه نرم افزارها سرعت می گیرد.

وی حفظ دستارودهای علمی دانشگاه و جلوگیری از حملات سایبری را از دیگر وظایف این حوزه برشمرد و گفت : درآمد زایی با نوشتن و طراحی برنامه های مختلف نرم افزاری برای خارج از دانشگاه در دستور کار حوزه فناوری اطلاعات قرار گیرد .

در این جلسه دیگر مسئولان دانشگاه نیز ضمن قدر دانی از خدمات حوزه فناوری اطلاعات ، پیشنهادهای خود را در جهت ارتقای این حوزه ارائه کردند .

کلمات کلیدی
مصطفی رئوفی
تهیه کننده:

مصطفی رئوفی

تصاویر

 -  -  -  -  -

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *